29 Mei, 2010

Sampai Syurga


Mei dah nak sampai hujung hujung. Gua tak rasa gua sampai hujung bujang gua lagi. Tak ramai dan tak puas lagi gua nak gesel gesel dengan makhluk berlainan jantina. Makin tahun makin bertambah pulak awek awek selera yang gua nampak depan mata. Simpan je la dalam hati. Gua ibarat vampire tiada taring sekarang ini.

Gua harap kat syurga nanti gua tiada perasaan macam ni. Dengar khabar bidadari ni cantiknya tak terbanding.

Gua niat solat Tahajjud ini malam.

4 ulasan:

darth mola-mola berkata...

..........

Miss ... berkata...

if bidadari tu tunjuk tangan dia je kt dunia ni nescaya huru hara la dunia..hehe

pakkordi berkata...

gesel gesel jugak, musik dan bola jangan dilupakan. Keh keh.

Linglung berkata...

keh keh keh...bagus la tu reti solat tahajjud..hati gua pun sejuk, apa lg hati mak lu