02 April, 2010

Fatihah Buat Din


Gua terjaga dari lena kerana 3310 gua berbunyi..

Satu SMS masuk dari sorang rakan dari ERA.

'abg din dah takde, tak sempat lu nak belanja dia bro, '...

Gua berlinang airmata. Gua bisu.Baru tadi siang gua sempat ziarah arwah di hospital dan bisik gurau padanya yang dia menang ABP.

Rupanya tuhan sayangkan kau abg...

Gua tak leh tidor lepas ni...

Gua pasang ubat nyamuk sambil sedekah AL-FATIHAH pada arwah.

Berwudhuk dan sedekah yassin pada arwah kerana ini malam jumaat.

Esok gua teman arwah dalam perjalanan akhir beliau.

Kita semua pasti menyusul, itu janji pada setiap yang bernyawa.

:'( We will miss You bro..

3 ulasan:

Miss ... berkata...

al fatihah..dah sampai masa dia..doakn yg baik2 je k...

pakkordi berkata...

yup, kebumi kat rumah gua aje. Ada masa terluang, gua pergi lah ziarah.

tyha sarkawi berkata...

i will miss Arwah also :'( Al-Fatihah