
Gua sebenarnya rasa tak sedap hati untuk menulis dalam bulan 5 ni. Banyak perkara perkara yang melibatkan kehidupan gua serta keluarga yang perlu gua setelkan. Gua perlu kerja kuat supaya gua tak hanyut dalam kehidupan menjelang 2020 nanti.
Bulan 6 world cup bermula dan seperti biasa gua sapot pasukan Mafia, Italy. Gua sapot Italy secara serius sejak Italia 90. Itu jam gua ada kumpul sticker piala dunia yang rare. Tapi dah hilang time gua clash dengan awek gua 13 tahun lepas. Gua syak dia curi tu.
OK, kerajaan dah 'halalkan' judi untuk world cup. Gua tak tahu nak menangis atau apa. Gua dah rasa yang Malaysia nak jadi ala ala Amerika. Tak lama lagi kajang pun jadi Vegas la. Gua tunggu time tu. Harap harap dalam akaun gua ada 12juta, dapat juga gua judi halal puas puas.
Gua blah mandi dulu , hari ni gua ada date dengan Ana Alisha. Choww.

