25 Januari, 2009

Syabas Bro, Tindakan yang tepat.


PETALING JAYA: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota di Perak, Datuk Nasarudin Hashim menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkuat kuasa hari ini.

Ia diumumkan oleh Ketua Umum Pakatan Rakyat dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sidang media di ibu pejabat parti itu dekat sini pukul 2.30 petang tadi. -Satu tindakan yang tepat pada masanya bro... Tahniah kerana menyertai kami rakyat marhaen yang memerlukan. Hantar 'signal' yang jelas pada Tajul Rosli bahawa rakyat Perak tidak memerlukan mereka2 yang KOrup dan mementingkan agenda kroni....Takziah juga kepada DSNTR kerana hilang lagi kerusi kepada pakatan rakyat...Undurlah Najib!

9 ulasan:

amieieda berkata...

pemimpin beginikah yang saudara impikan...kecewa dalam parti dan mengambil jalan mudah MELOMPAT ke parti lain lalu menjual kepercayaan rakyat marhaien kepadanya....semestinya saudara memahami ertikata kejujuran dalam memberikan perkhidmatan. nampaknya suara majoriti rakyat di BOTA kini dicabuli. TAHNIAH DAN TERIMA KASIH.

fikiranlicin berkata...

hehe...kalau pun dicabuli, pasti tindakan pencabulan ini murni kerana ingin berubah dari buruk ke baik... selama ini 50tahun rakyat perak diBobrokkan pun kamu tak sedar...Rakyat dah sedar, pemimpin wajib ikut , faham...

TENTERAALLAH berkata...

salam fikiran licin..
Apa yang hendak dibanggakan dengan ADUN BOTA yang melompat parti itu?Adakah dengan perbuatan melompat parti dengan meninggalkan tanggungjawab serta amanat rakyat yang dipertanggungjawab kepada ADUN tersebut merupakan perkara yang mulia?sepatutnya penyokong PKR perlu memikirkan "knpa perlu simpan pengkianat seperti ADUN BOTA itu dalam parti PKR" mungkin 1hari nanti ia akan meninggalkan parti PKR dengan melompat ke parti lain.. tiada apa yang perlu dibanggakan dengan ADUN spt itu.. beliau umpama "orang yang lari daripada medan perang" Wssalam,

amieieda berkata...

ambik la katak tu licin...buat masa nih takder nilai pun lompatan itu...jangan kemudian hari ada yang melompat keluar kamu pula buat tuduhan yang bukan2. aku juga hairan apabila kamu terus menerus di perbodohkan anwar ibrahim...hehhehe bodohkah kamu wahai licin?

fikiranlicin berkata...

yang bodoh adalah mereka yang selalu ambil kesempatan dan menipu orang lain...Lompat parti hanya kotor di pihak UMNO saja, tp mulia bg rakyat marhaen...bg Umno Rasuah lebih mulia dari segalanya...itulah Umno...

amieieda berkata...

hehehhe dengar kabar juga yb jamaluddin exco pun nak keluar PKR dan menjadi calon bebas...mcamana tuh licin?

fikiranlicin berkata...

bebas tak pe, jgn masuk UMno sudah....hahaha

amieieda berkata...

umno pun tak hingin....

hahah...masuk bebas berapa kerusi yang tinggal yop?

miker tak tahu ker PKR Perak pun dah bergegor..

rujuk sini
http://syaomel85.blogspot.com/2009/01/dsai-mohon-dengar-ingatan-ini.html

amieieda berkata...

saudara juga boleh risik2 kenapa 2 exco perak tak mai jumpa katak baru. MERAJUK KOT

risik jugak mana demer menghilang?
DENGOR KATA TAK ON PHONE!!!

gali-gali-gali YB Jamal Posmen, sepanjang jadi exco pertanian apa yang dia dah buat? ermmm la nih dah mampu beli merchedez, dalam masa rakyat dah mula susah hati nak cari makan...

kenapa Usaili tak dijemput ke majlis alu-aluan katak baru bersama MB Nizar? sedangkan usaili lah yang jadi perancang lompatan ini..

risik juga kenapa MB Nizar dah mula gelabah bila anwar mula meresap dalam politik perak... ada lagi soklan nak tanya...maklumlah licin kan dah bijak berpolitik hehhehe