22 September, 2008

PM Israel letak jawatan,hang Dolah bila lagi?




BAITULMAQDIS 21 Sept. – Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert mengumumkan peletakan jawatan dalam satu mesyuarat Kabinet hari ini, namun ketidakpastian politik yang menyelubungi Israel mungkin terus berlanjutan selama beberapa bulan.

Keadaan ini mengancam rundingan damai dengan Palestin tajaan Amerika Syarikat (AS) yang dilancarkan semula November lalu bertujuan menamatkan konflik selama berdekad-dekad di wilayah itu, pada awal tahun depan.

Dalam ucapan yang disiarkan secara langsung, Olmert menyatakan bahawa apa yang dilakukannya adalah “sesuatu yang patut dilakukan menurut pentadbiran yang baik.”

Tidak dipastikan bila Olmert akan menyerahkan surat peletakan jawatan kepada Presiden Shimon Peres, namun selepas berbuat demikian beliau akan menjadi pemangku Perdana Menteri sehingga kerajaan baru dibentuk atau pilihan raya umum diadakan. - Agensi

Huh! Yahudi pun sedar bila dah tak boleh bagi khidmat pada rakyat letak jawatan. Dolah Badawi perangai mengalahkan Yahudi lagi... sudahlah tak boleh berkhidmat dengan baik,dibenci majoriti rakyat, pulak tu maseh berdegil pertahan jawatan, lawak benar ini Dolah(lagi teruk perangai dari Yahudi!) Sudah la Dolah, Undur adalah keputusan terbaik dan jangan tunjuk perangai lebih huduh dan busuk dari Yahudi pula...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

xlama dah tu dolah nak letak jawatan....tunggu dan lihat...lepasni dia bole tidur..kat maner pun dia suka...kah...kah..