05 April, 2009

Utusan MELOYA

Gimik terbaru pembangkang di Bukit Selambau

04/04/2009 3:14pm

SUNGAI PETANI 4 April - Pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) dijangka akan terus membuat gimik politik pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau antaranya, mengumumkan kemasukan ahli-ahli Parti Progresif Penduduk (PPP) menyertai parti pembangkang itu.

Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini sedang menjalankan kempen di Bukit Selambau dijangka membuat pengumuman itu yang diuar-uarkan sebagai pendedahan tergempar.

Bagaimanapun para pemimpin tempatan termasuk dari PPP menolak dakwaan ahli-ahli parti komponen Barisan Nasional (BN) akan melompat parti.

Menurut mereka, ia hanya sebagai gimik politik pembangkang yang semakin ketandusan bahan kempen berikutan peningkatan sokongan terhadap calon BN, Datuk S. Ganesan. - Utusan

Cuba tengok dan baca tahap pemikiran dan penulisan wartawan ini yang menyatakan kisah keluar parti adalah gimik pembangkang... sabar2....yang peliknya bagaimana media pro UMNO ni buat cerita? Tiada informer ke yang mampu beritahu perkara sebenar? Hahahahahaha LOyA tekak den...

Tiada ulasan: