01 Februari, 2009

Ha..ha..kah..kah..kah...


Dua ADUN PKR nafi letak jawatan



KUALA LUMPUR 1 Feb. - Dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Perak daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) malam ini menafikan meletakkan jawatan mereka, sepertimana yang diumumkan petang tadi.

ADUN Behrang, Jamaluddin Mat Radzi memaklumkan kepada Utusan Malaysia bahawa beliau dan dan ADUN Changkat Jering, Mohd. Osman Jailu tidak pernah menghantar surat berhubung perletakan jawatan itu.

Sebaliknya beliau mengakui pernah menandatangi surat janji taat setia bersama enam lagi ADUN PKR yang sekiranya mereka keluar daripada parti, mereka secara automatik perlu mengosongkan kerusi masing-masing. - Utusan Kah...kah.. kah... licin lagi dahi Najib memikirkan strategi tahi kucingnya tidak menjadi, malahan skrip baru pula yang timbul. Hip2 Horayy rakyat perak dapat durian runtuh nanti bila PRK diadakan...Bagi duit ambil,bagi kain ambil, bagi apa pun ambil tp pangkah tetap Pakatan RAkyat! Takbir3x...Lawan tetap lawan!

2 ulasan:

amieiezam berkata...

kenapa ketawa licin...hhheheeh apa yang berlaku tu jelas menunjukkan memang tiada demokrasi dalam PR. heheheh kalaupun ada lagi PRK sebenarnya BN tak rugi apapa. kerana kalau tak l0ompat pun hakikatnya memang BN kekurangan kerusi..

tapi jangan suka sangat...takut nanti nak meludah lagi.

p/s saya percaya YB Nizar memang ada tandatangan Perjanjian Pangkor 2 dengan DAP

amieiezam berkata...

kali nih rasanya fikiran yang licin dah terbabas...hehehhe...senjata makan tuan mungkin!

rupa2nya penafian oleh 2 lembu pakatan rakyat itu adalah utk response kepada penipuan yang dibuat oleh yang dipertua DUN perak yang menyatakan telahterima surat perlatakkan jawatan mereka melalui fax...tanpa tarikh pulak tuh...huhuhu demokrasi terpimpin.

rupa2nya ia adalah surat aku janji yang digunakan utk menyelamatkan keadaan...hehhehe sah ke disisi undang2? setahu saya andaikata penafian dibuat oleh pemunya maka dengan sendirinya ia akan terbatal...

salute licin...