13 Disember, 2008




Heh, ada diantara kamu diluar pernah dan ada juga yang belum pernah melihat ini. Ya, ini adalah logo satu kumpulan yang menggelarkan diri sebagai Blogger pembela negara dan mereka menafikan terlibat dalam mana2 gerakan parti politik di Malaysia mahupun di Zimbabwe dan Mongolia. Yang meriahnya, dikhabarkan ahli2 kumpulan ini bertambah setiap hari, satu khabar yang membanggakan bagi pengasas kumpulan ini. Khalayak kumpulan mereka ini boleh didapati dilaman GAP atau Gerakan Anti PKR, mengapa atau apa yang membuatkan mereka anti PKR hanya mereka yang tahu.
Pada aku, melihat logo mereka yang berlatar belakangkan Keris anda sudah mengagak walau mereka mengatakan mereka tidak ada kene mengena dengan mana2 parti anda pasti lebih arif yang mereka ini tajaan Gerombolan PArti yang semakin berkubur itu(sendiri tau la).....
Walau apa pun, aku di fikiran licin ingin menyatakan pendirian aku, apa pun yang terbaik untuk rakyat aku sokong namun jika mahu mengajak rakyat menentang perubahan2 baru yang melanda negara ini, dan melawan mereka2 yang cuba membawa harapan baru, anda di BPN kembalilah ke jalan yang benar, berjuanglah dijalan perjuangan yang hakiki...(walau tak best aku tulis, harap ada yang baca dan fikir-fikir sampai faham)

11 ulasan:

odieneology berkata...

perubahan baru?? contohnye?? kandang babi,bagi tanah kat org laen, kenceng rakyat pasal 16 sept?? tu ke perubahan baru yg ko cakap?

gotahlantun berkata...

kepala otak kau dah berkarat ko..!
tak ada keje lain...! nak memporak perandakan orang lain je keje kau..

abuk pun tarak!!.....buat semak je!!

GOMO berkata...

LU CAKAP....anda di BPN kembalilah ke jalan yang benar, berjuanglah dijalan perjuangan yang hakiki...

HAKIKI MANA???
BERJUANG APANYA???
JALAN MANA PULAK TAK BENAR???

KAU NI SEBIJIK MACAM BABI TONYOK!!!
BODOH DAN BANGGANG MEMANG TERSERLAH....
KALAU NAK BAGI ULASAN PASAL BPN NI KAU BUKAK LAH SEMUA BLOGGERS BPN.
TAK SEMUA DARI KAMI NI DARI BN!!!
ADA JUGAK DARI PAKATAN DAN BEBAS!!!

NAMA KAU JE FIKIRAN LICIN TAPI BEBAL TU BERBAKUL-BAKUL....

BPN NI DITUBUHKAN UNTUK MEMPERTAHANKAN AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU!!!
MASING-MASING AHLI BPN NI LAIN COORAK PEMIKIRANNYA DAN GAYA PENULISANNYA.
TAPI MATLAMATNYA SATU...
AGAMA ISLAM DAN BANGSA MELAYU!!!

SILAKAN BACA POST PARA AHLI BPN....
KAU AKAN SEDAR APA MATLAMAT KAMI INI!!!

KALAU SETAKAT MAIN TULIS JE BUDAK TADIKA KEMAS PUN BOLEH TULIS....

BENGONG!!!!

PasMuda berkata...

Pastinya anda belum mengenali BPN secara dekat dan terus membuat rumusan membabi-buta.

Untuk menjadi manusia, anda haruslah faham erti kehidupan dan tahu menilai segala perkara di sekitar anda dengan penuh rasional.

BPN ditubuhkan untuk memperjuangkan agama, bangsa dan negara. Bukanlah untuk memperjuangkan satu parti sahaja. Yang pasti kami ada penyokong UMNO dan juga penyokong PAS yang cintakan agama, bangsa dan negara.

Sekiranya anda mengatakan BPN adalah dari pihak UMNO sahaja, bermakna anda tidak melihat kepada semua ahli yang ada. Ya, memang ramai penyokong UMNO tetapi kami yang menyokong PAS dilayan seperti sahabat baik.

Mungkin anda perlu berfikir menggunakan fikiran anda yang licin itu, sama ada anda penting agama, bangsa dan negara atau anda lebih pentingkan parti politik yang anda sokong.

Sebagai orang yang beragama, kita utamakan agama kita, kemudian berjuang untuk bangsa dan pertahankan negara. Politik letak di tepi...

TAMING SARI berkata...

Salam fikiran licin...

jangan sebut pasal BPN kalau tuan hanya si blogger kecil menaip ditepi paya disebuah desa terpencil dihujung negeri.

Kami di BPN ada prinsip kami dan kami berjuang kerana kami sayang kepada bangsa kami.

Siapa yang selama ini mempertahankan Melayu?

PAS.. berjuang untuk Islam konon.. mempergunakan Islam untuk kepentingan politik.

Kenali kami dulu ye fikiran licin.

kami akan jemput ramai lagi rakan-rakan kami menghentam blog tuan ini jika berani menjolok sarang kami.

Wallahhualam.

BangsaMalaysia berkata...

yo bro..

please don't judge something before u 100 percent sure on what u talkin' 'bout..

there are UMNO supporters, PAS supporters n also non political blogs in BPN..

Don't be sceptical man..

and what kind of new change that u talkin' bout??

Kumbang berkata...

salam,
nak pukul biar kena..
main pukul sahaja, tak kena diri sendiri yang malu.

sumandak bayu berkata...

terlajak perahu boleh tarik bro
terlajak kata padah je jawabnya
hang sape nak judge BPN ni.... otak tarak ada guna.... orang cina kata tak ada hasil punya olang la lu ni...

Sedap mulut ja nak bercakap... ukur baju di badan sendiri...

AKMAL AND HANIFFAH berkata...

saya pun kurang pasti, apakah bpn ni ditubuh untuk membantu islam atau melayu atau keduanya sekali

kadang terasa sedih bila seorang melayu yang sudah pasti beragama islam menyelar dan mencaci ulama dan ahli ilmuan islam. terutama di dalam politik.

Kalau benar mereka sayang islam atau bagi mereka islam dan melayu, maka tunjukkan politik yang bagaimana selari dengan islam justeru boleh la kita bersama dalam perjuangan mereka. Tetapi, hakikatnya adalah sebaliknya...

tak perlu saya buktikan kebenaran yang saya kata, klik saja ke blog-blog mereka. nampak kata nista dan fitnah terhadap ahli agama. tapi tak semua ahli bpn berperangai begitu kan ..

Lestari berkata...

Haha agak nya dulu tu yang KOMEN pasal KERIS kat BENDERA UMNO tu kau lah erk?

Wawawwa. Lawak amat!

Orang2 macam kau nilah selalu ungkitkan bende2 bodoh macam ni kot.

Ntah hape ntah, takkan pasal lambang nak kata BPN tu UMNO?

Alahai, apa2lah kau ni.

Qoute : Caci mencaci perkara biasa je kalau kita berblog jangan sampai FITNAH MENFITNAH okay!

Panglima Perang Cyber berkata...

salam..

maaf baru dapat bagi komen..

saya tak marah tuan blog hina BPN...

cuma ada ahli ahli yang marah saya pun tak dapatlah nak tegah.

Cuma orang kata baik berkawan seribu dari bermusuh walau satu.

betul tak?

Ikutlah....

Nak join ? ingat kami dok lawan blog anti agama tu kira politik juga ke?

baik baca semua posting resolusi2 kami...

baru bagi pendapat..tq