09 Ogos, 2008

kawan-kawan

"wei kudos" sapa sms dari sahabat aku nun di Shah Alam petang tadi. Eh,hehe sudah agak lama beliau tidak menulis mesej kepadaku. "apa? lu intai gua ke" aku membalas mesejnya yang pada sangkaanku beliau baru melihat friendster ku. Beliau lantas membalas,"amender intai?Kawe tok pahe?Sape buboh lazio?SA ja,bungkuh balik".Ayatnya membuat aku terkedu, seraya terfikir aku apakah tujuan mesejnya itu. "hehe gua ingat lu intai gua kat fwenster gua td. Andrei Voronin yg bubuh,biasa la satu cukup la"... dengan yakin aku membalas kerana telah kuduga pasti ini berkaitan perlawanan bolasepak malam kelmarin antara Liverpool dan Lazio. Sebenarnya kami berkongsi pasukan kegemaran iaitu Si merah yang Unggul-Liverpool fc. Mesejnya dihantar lagi, "Smale kawe doh baco blog demo,uje.Kawe hingat kupule uje, rhuponyo buke, nyway,kawe on da way ko kota baru, kalo demo nok dok otel pecumo,maghi la.Kawe jaji ar,yang kawe tok sei liwat ko demo,laen la demo nok dakwo kawe". Huh, terkesima aku membaca mesej pendeknya yang ala-ala kes yang hangat sekarang ini, lantas membuat aku tersenyum sendiri lagi. Apapun aku tidak hendak memberi komen atas mesejnya tadi, kerana bagiku beliau memang mempunyai jiwa didalam sakat menyakat aku dan kawan-kawan yang lain. Terima kasih kawan kerana menyempurnakan hariku ini dengan locon mu yang indah, budimu tetap ku kenang.

Tiada ulasan: