12 September, 2008

Gila B**I ini BN (Babi Negara)











Gila!!! Blogger Raja Petra Kamaruddin telah ditahan di bawah Akta Keselamatan Negeri (ISA) kerana didakwa boleh mengganggu dan mengancam keselamatan dan ketenteraman awam. Tindakan bodoh lagi bangang apa ini? Apakah justifikasinya penangkapan ini? Ini betul2 tindakan gila atau lebih tepat sekali gila Babi!Tindakan itu diambil setelah pelbagai kenyataan dibuat oleh Raja Petra dalam laman blog Malaysia Today termasuk yang terbaru yang didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad (SAW).(Benarkah itu?)-Aku langsung enggan mengulas tindakan bangang ini kerana khayalak teramai telah mengetahui ini. Pada aku ISA ini undang2 haram jadah dari pihak pemerintah yang bodoh lagi bingai.


Gila 2XPolis telah menahan wartawan Sin Chew Daily, Tan Hoon Cheng yang menulis berita mengenai kenyataan rasis Ahmad Ismail dirumahnya, Bukit Mertajam, Pulau Pinang pada pukul 8.30 malam tadi.
Beliau telah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Pulau Pinang. Beliau turut disahkan ditahan dibawah ISA.. Kerajaan BN(BABI NEGARA) nampaknya cuba menakut2kan rakyat dengan akta pu**mak ini dalam menghalang kebangkitan rakyat Malaysia .(persoalan sekarang mengapa pemimpin UMNO yang membuat kenyataan tersebut tidak dikenakan akta serupa? Sial bukan?)



Gila 3X!!! Berita baru masuk(11.20pm tadi) adun kinrara dan exco Selangor Teresa kok, turut ditahan ISA!!!!!!!!!! Duh,bagaimana kerajaan BN ini mengucar kacirkan Malaysia dan bagaimana aku dapat bernafas lagi untuk sisa hidupku? Apakah jenis undang2 ini hanya untuk mereka yang cuba menolong rakyat dengan memperbetulkan kerajaan B**I NEGARA (BN) yang semakin mengarut ini? Yang bersalah dilepaskan,yang benar ditangkap? BN,jangan cabar Rakyat,kelak padah menanti...


P/s:maafkan penulis kerana menggunakan bahasa KESAT. Kemarahan telah menguasa diri..(licin tetap licin)

1 ulasan:

abe MIE 'TERJAH' berkata...

fikiranlicin-

ada seorang saja YAHUDI melayu iaitu Anwar Ibrahim. Banyak abe MIE tulis pasal dia, kamu rujuk lah.

abe MIE dah kata, abe MIE lahir dari keturunan PAS fanatik. Tidak ada sejarah keluarga abe MIE sokong UMNO.

jadi pecacai UMNO untuk bela Islam dan Melayu lebih baik daripada jadi anjing DAP untuk bela Cina dan Hindhu macam di Selangor dan Perak kini.

Babi BN lebih baik dari Tiga baduk di ata yang menghina Islam, jangan kamu memakai baju melayu tetapi dalam jiwa kamu penuh dengan busuk dan perangai YAHUDI.