07 Ogos, 2008

membunuh anti demokrasi

hari ini dalam jam 10am pagi aku mendapat berita bahawa bapa reformasi saudara Anwar Ibrahim telah hadir ke mahkamah jalan duta untuk mendengar pertuduhan liwat yang dikenakan kepadanya. Aku sebagai rakyat Malaysia tidak terkesima mendengar bahawa beliau akan dihadapkan ke mahkamah pada september 19 08 nanti. Semuanya aku percaya telah dirancang khusus untuk menjerat pejuang ini kerana ancaman beliau kepada rejim BN kerajaan kita hariini.Namun sebagai rakyat malaysia yang tidak bodoh, aku sinis dengan semua konspirasi terhadap beliau sejak 10 tahun dahulu. Bukti dibuat, saksi diupah dan pelbagai jentera digunakan untuk menggagalkan ikon pejuang rakyat ini dari terus membela nasib rakyat Malaysia khususnya. Tunggu saja bagaimana pak-pak lawak sang pemerintah ini melakonkan watak untuk menjerat Anwar. Aku berdoa agar nasib Anwar akan terbela dan hasilnya kita semua dapat mengangkat beliau untuk menjadi PM Malaysia ke-6 dan seterusnya membela rakyat marhaen... Hidup rakyat

Tiada ulasan: